wizja jakość profesjonalizm
Jesteś w: Strona główna » Ascomp Support
Firma Ascomp proponuje usługi utrzymania i serwisu dla środowisk informatycznych zarówno dla sprzętu jak i oprogramowania. Świadczenia te umożliwiają klientom Ascomp zapobieganie nieplanowanym przestojom infrastruktury, wczesne wykrywanie problemów i usuwanie potencjalnych źródeł awarii.
 
Warunki usług serwisowych można dostosować do indywidualnych potrzeb, uwzględniając wymagania dotyczące ciągłości działania systemów. Mogą one dotyczyć min.:
 
  • Zdalnego wsparcia technicznego
  • Naprawy w siedzibie klienta (usługa gwarancyjna i pogwarancyjna)
  • Cyklicznych przeglądów prewencyjnych
  • Aktualizacji oprogramowania
  • Opieki konfiguracyjnej
 
Dzięki wysoko wykwalifikowanej kadrze inżynierów pracujących 24/7/365 zgłoszenia przyjmowane są w dni robocze oraz święta przez całą dobę. Zgłoszeń można dokonywać na specjalny numer serwisowy, za pomocą adresu mailowego, lub za pomocą interfejsu www. Wszystkie zgłoszenia rejestrowane są w dedykowanej aplikacji -  Ascomp Service Desk. Aplikacja zapewnia wygodne monitorowanie statusu zgłoszeń (również historycznych), łatwy kontakt z inżynierem prowadzącym, a także rzeczywisty stan zgłoszenia na daną chwilę.        
 
Zachęcamy do współpracy.
 
© 2009-2013 Copyright ASCOMP
ul. Grabska 11 32 - 005 Niepołomice tel: +48 12 294 98 00
wykonanie Dark Red Studio